شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
1

حوزه/با گذشت 13 روزاز فعالیت نمایشگاه بهشت بانو طبق آخرین آمار تا امروز (سه شنبه 11 فروردین ماه بیش از 135 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین جواد بهشتی پور در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» درباره تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه بهشت بانو گفت: در 13 روزی که از فعالیت نمایشگاه بهشت بانو گذشته است روزانه بیش از 9 هزار نفر به صورت میانگین از این نمایشگاه بازدید کرده اند.

وی، بیش ترین آمار بازدید را با جمعیتی بیش از 14 هزار نفر مربوط به روز شهادت حضرت زهرا (س) عنوان کرد و افزود: بیش ترین ساعت بازدید از نمایشگاه بهشت بانو روزانه از ساعت 11 تا نماز ظهر و از ساعت 17 الی 21 اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام بهشتی پور خاطرنشان کرد: تا به امروز بیش از 15 هزار نفر در غرفه های مختلف نمایشگاه بهشت بانو ثبت نام کرده اند که پیش بینی می شود این رقم تا روز آخر فعالیت این نمایشگاه افزایش قابل توجهی داشته باشد.

وی گفت: با توجه به آمارهایی که روزانه توسط سیستم های رایانه ای گرفته می شود تا به امروز بیش از 135 هزار نفر از نمایشگاه بهشت بانو بازدید کرده اند و این آمار تا پایان تعطیلات نوروزی افزایش خواهد داشت.

انتهای پیام 313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha