پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله جنتی

حوزه/ دبیر شورای نگهبان اظهار داشت: روز جمهوری اسلامی، روزی است که مردم انقلابی ایران با حضور 2/98 دهم درصدی خود به نظام جمهوری اسلامی ایران رأی مثبت داد و با همین حماسه بی نظیر خود پاسخ دندان شکن، قاطع و محکمی به مزدوران و مستکبران جهان داده اند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، آیت الله احمد جنتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران و در اصفهان با اشاره به  دوازدهم فرودرین که به عنوان روز جمهوری اسلامی ایران نام گذاری شده، گفت: 12 فرودرین ماه،  روز بزرگ و تاریخی در تقویم این سرزمین است و باید حقیقت این روز بزرگی  را درک کرد و بر آن ارج نهاد.

وی افزود: در روز 12 فروردین 1358 مردم ایران با حضور هوشمندانه و پرشکوه خود در پای صندوق‌های رأی به ندای امام خمینی(ره) گوش فرا دادند و با حضور خود حماسه دیگر در سرزمین کهن به ارمغان آوردند.

دبیر شورای نگهبان خاطر نشان ساخت: روز جمهوری اسلامی، روزی است که مردم انقلابی ایران با حضور 2/98 دهم درصدی خود به نظام جمهوری اسلامی ایران رأی مثبت داده و با همین حماسه بی نظیر خود پاسخ دندان شکن، قاطع و محکمی به مزدوران و مستکبران جهان داده اند.

آیت الله جنتی گفت: مردم ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با انتخاب نظام حاکمیتی جمهوری اسلامی، به جهانیان ثابت کردندکه این نوع مدل حکومتی مبتنی بر ارزش‌های  اسلامی هم می تواند اداره جامعه را به عهده گیرد و مدیریت نماید.

وی افزود: مردم در روز12 فروردین 1358 همراه با امام خود حاکمیت اسلام و قرآن را برگزیدند و به نحوی اسلام و قرآن را احیا و زنده ساختند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha