جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سلیمانی تبار - مشهد اردهال

حوزه / امام جمعه مشهد اردهال با اشاره به اینکه ایستادگی در برابر زورگویان، یکی از مهم ترین الگوهای انقلاب اسلامی برای جهان است، گفت: مردم منطقه خاورمیانه با الگوگیری از عزت حکومت شیعی، استقلال و آزادی را برگزیدند.

حجت الاسلام مهدی سلیمانی تبار در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان به مناسبت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رای بیش از 98 درصد مردم ایران به حاکمیت جمهوری اسلامی در 12 فروردین 1358 ثمرات و برکات متعددی داشته است.

وی افزود: امروز میوه و ثمره شجره طیبه انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف از جمله یمن به بار نشسته و مردم مظلوم این خطه که تحت سیطره طاغوتِ حوزه خلیج فارس و به ویژه حکومت زورگوی آل سعود به سرکردگی استکبار جهانی بودند، با الگوگیری از عزت حکومت شیعی، استقلال و آزادی را برگزیدند.

امام جمعه مشهد اردهال با اشاره به اینکه ایستادگی در برابر زورگویان از مهم ترین الگوهای انقلاب اسلامی برای جهان است، تاکید کرد: نقش بزرگ ولایت و همراهی ملت با رهبری در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی ایران بی بدیل بوده است.

حجت الاسلام سلیمانی تبار در پایان ابراز کرد: امروز به خوبی شاهد صدور آرمان های و اصول  انقلاب اسلامی به جهان هستیم که در راس آنها استکبار ستیزی و ایستادگی درمقابل ظالم است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha