پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 347202
۱۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
وادی السلام

حوزه/ قطعه زمینی در قبرستان وادی السلام نجف اشرف به مساحت دو هکتار و با نام روضة الشهداء برای دفن شهدای بسیج مردمی استان نجف اشرف اختصاص یافت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، مهندس لقاء علی شهردار نجف اشرف با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در قبرستان وادی السلام نجف اشرف قطعه زمینی به مساحت دو هکتار برای دفن شهدای بسیج مردمی عراق اختصاص داده شده و نام "روضة الشهدا" نیز برای این قطعه در نظر گرفته شده است.

شهردار نجف اشرف گفت: مدیریت شهرداری نجف اشرف پس از دستور وزیر شهرداری ها و استاندار نجف اشرف قطعه زمینی به مساحت دو هکتار را در قبرستان وادی السلام برای دفن شهدای بسیج مردمی در جنگ با تروریست های داعش اختصاص داده است.

وی افزود: این قطعه روضة الشهدا نام دارد تا نامی شایسته برای محل دفن شهدا داشته باشد و در آینده نیز امکانات لازم و ضروری قبرستان و راه های دسترسی لازم در این قطعه احداث خواهد شد تا بستگان شهدا بتوانند به راحتی به زیارت قبور شهدای خود بیایند.

لازم به ذکر است که شورای استان نجف اشرف در نشست پیشین خود تصویب کرده بود که قطعه زمینی در وادی السلام برای دفن شهدای بسیج مردمی استان در نظر گرفته شود.

دفتر حیدرالعبادی نخست وزیر عراق نیز در 11 اکتبر 2014 اعلام کرده بود که دولت تصویب کرده که شهدای بسیج مردمی از تمام حقوق و امتیازات شهدای نیروهای مسلح عراق برخوردار باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha