پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 347265
۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
حضرت معصومه

حوزه/ برنامه های آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از 15 الی 21 فروردین ماه جاری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، ویژه برنامه «زمزم معرفت» در راستای پاسخگویی به پرسش های دینی در حرم مطهر برگزار می باشد.

زمزم معرفت، همه روزه با حضور کارشناسان برجسته حوزه، یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود  که در هفته جاری، حجج اسلام تراشیون، وحیدپور، رستم نژاد، ملکی، محمدی و جعفری به ترتیب از شنبه تا جمعه در این برنامه به ایراد سخن می پردازند.

در هفته جاری، بعد از نماز مغرب و عشا، حجج الاسلام ماندگاری، اویسی، اسماعیلی، حسینی اراکی، واضحی، رنجبر و میردامادی سخنرانی می کنند.

قرائت دعای توسل توسط هیئت جانبازان استان قم سه  شنبه شب و زیارت عاشورای این هفته صبح روز پنجشنبه، 20 فروردین ماه، با مداحی حاج سید مهدی میرداماد قرائت می شود.

دعای کمیل پنجشنبه، بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رنجبر و مداحی حاج عباس حیدرزاده قرائت می شود. آیین قرائت دعای ندبه نیز در صبح روز جمعه، بعد از نماز صبح، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ظهیری و مداحی حاج عباس حیدرزاده برگزار می گردد.

بیان احکام و حدیث پیش از اذان ظهر توسط حجج اسلام ناصر انصاری، روحانی متین و مرادی برگزار می شود و خطبه های نماز جمعه این هفته قم به امامت حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ایراد می گردد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha