پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آبادی پیشه

معاون اداری مالی حوزه های علمیه گفت: با حمایت های مدیر حوزه های علمیه توانستیم برنامه های سال 93 را با کمترین مشکل پیش برده و عملیاتی کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین آبادی پیشه امروز در دیدار نوروزی کارکنان مرکز مدیریت حوزه های علمیه با آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه با تبریک سال نو  با ارائه گزارشی کوتاه  از فعالیت های  معاونت اداری مالی حوزه و  با اشاره به اینکه فعالیت های حوزه های علمیه رو به رشد است، اظهارداشت: این معاونت با حمایت مدیر حوزه های علمیه  برای ارتقای فعالیت های کمی و کیفی کارکنان مرکز در سال گذشته کارهای خوبی انجام داده است.

وی با بیان این که بحث ارزشیابی از کارکنان از جمله این اقدامات بود گفت: این کار با تلاش همکاران در معاونت اداری مالی و  همکاری سایر معاونت ها  انجام شد و اثرات خوبی را نیز همراه داشت.

معاون اداری مالی حوزه های علمیه با بیان این که باید برای رشد و ارتقای برنامه های حوزه با تمام توان تلاش کنیم و از هیچ کوششی دریغ ننماییم گفت: باید کارکنان و پرسنل را با فن آوری و تجهیزات روز آشنا کرده و نسبت به توانمند سازی آنان گام های اساسی برداشته و به روز رسانی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین آبادی پیشه بیان داشت: امروز در قم، مدیریت های استانی و مدارس علمیه  سراسر کشور نیروهای توانمند و مجرب برای پیشبرد اهداف حوزه و خدمت به طلاب و روحانیون حضور دارند که بحمد الله با حمایت های آیت الله حسینی بوشهری توانستیم برنامه های سال 93 را با کمترین  مشکل پیش برده و عملیاتی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha