شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خبر گزاری حوزه

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: نخستین تارنمای خانه قرآن روستایی همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در استرک کاشان رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از كاشان، سید عبدالرضا تولیت، مسئول دارالقرآن الکریم اداره تبلیغات اسلامی‌ کاشان، در گفت و گو با خبرنگاران در کاشان گفت: نخستین تارنمای خانه قرآن روستایی همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در استرک کاشان رونمایی می‌شود.

وی افزود: این تارنما که به همت خانه قرآن روستایی بقیه الله استرک کاشان راه اندازی شده است، همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) رونمایی خواهد شد.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه توجه و ورود به فضای مجازی یک امر اجتناب‌ناپذیر است،خاطر نشان کرد: امروز فضاهای مجازی و فناوری های دیجیتال نقش بسزایی در زندگی مردم ایفا می‌کنند.

تولیت با اشاره به فعالیت 11خانه قرآن روستایی و 7 مؤسسه قرآنی در شهرستان کاشان تصریح کرد: فضای مجازی ابزار مناسبی برای فرهنگ سازی قرآنی و نشر معارف قرآن کریم است و مؤسسات قرآنی و خانه های قرآن روستایی باید از این ابزار برای پیشبرد اهداف قرآنی خود بهره ببرند.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان در ادامه اظهار داشت: خانه قرآن روستایی بقیه الله استرک بعنوان اولین روستا، ابتکار تاسیس سایت اینترنتی را دارد و سایر خانه های قرآن نیز باید از این خانه قرآنی الگو بگیرند و در این عرصه ورود پیدا کنند.

یادآور می‌شود؛ خانه قرآن بقیه الله روستای استرک کاشان از جمله خانه های قرآن روستایی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان است که به منظور توسعه فعالیت های قرآنی در سطح روستا راه اندازی شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha