چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 347447
۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم: درگذشت آیت الله بحرالعلوم را به ولی عصر علیه السلام و مراجع عظام و حوزه های علمیه و جهان عرب و اسلام و خاندان بحرالعلوم تسلیت می گوییم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید عمار الحکیم در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت آیت الله سید محمد بحرالعلوم با اظهار تاسف و اندوه از این ضایعه، درگذشت این روحانی بزگ را به مراجع عظام و حوزه های علمیه و خاندان بحرالعلوم تسلیت گفت.

متن پیام:

با نهایت تاسف و اندوه از درگذشت سید عزیز و عالم و مجاهد بزرگ مرحوم آیت الله سید محمد بحرالعلوم مطلع شدیم. ما این مصیبت را به ولی عصر علیه السلام و مراجع عظام و حوزه های علمیه و جهان عرب و اسلام و خاندان علم و فقاهت و شهادت بحرالعلوم و فرزندان فاضل ایشان به ویژه سید ابراهیم بحرالعلوم تسلیت می گوییم.

این عالم درگذشته با تلاش علمی و فکری خود رونق بخش عرصه علم و اندیشه بود و اقدامات مفید و ارزشمندی در تاریخ سیاسی معاصر و مقاومت در برابر دیکتاتوری صدام و بنای عراق جدید داشت.

در گذشت این شخصیت کم نظیر خسارت بزرگی برای جهان عرب و اسلام است و این به خاطر جایگاه سیاسی و علمی و مجاهدت و اخلاص ایشان در دفاع از اسلام و عربیت و عراق و مسایل مستضعفان جهان می باشد.

از خداوند متعال می خواهیم ایشان را مشمول رحمت گسترده خویش بگرداند و ایشان را با اجداد بزرگوارش محشور کند و به بازماندگان ایشان صبر و آرامش عنایت کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha