جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
احمد عالی زاده بندرعباس

حوزه/ شیخ عالی‌زاده گفت: حاکمان دولت‌های عربی بدانند حمایت اربابانشان از آنها تا زمانی است که تاریخ مصرف این غلامان به پایان نرسیده باشد، در غیر این صورت همان بلایی بر سرشان خواهد آمد که بر سر صدام و امثال او آمد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، شیخ احمد عالی‌زاده امام‌جمعه موقت اهل‌سنت بندرعباس، امروز در دیدار با جمعی از مردم بندرعباس، با اشاره به حملات جنگ‌افروزان علیه مردم بی‌دفاع یمن اظهار کرد: بنده کرارا پیرامون سیاست‌های مغرضانه و جاه‌طلبانه ی قدرت‌های جهان بالاخص استکبار جهانی عرض کرده‌ام که آنها با ادامه سیاست‌های استعمار پیر(تفرقه بیانداز و حکومت کن) همیشه به دنبال ایجاد تنش و تفرقه میان ملت‌هایی هستند که توسط رهبران و غلامان حلقه به گوش آنان اداره می‌شود.

وی با اشاره به عدم اسقلال برخی زمامداران منطقه در تصمیم‌گیری و وابستگی‌شان به غرب تصریح کرد: این رهبران حاضرند به منظور حفظ کرسی‌های خود و منافع مادی اربابانشان، ملت‌های خود را به خاک و خون بکشند.

امام‌جمعه موقت اهل‌سنت بندرعباس با اشاره به اینکه حکام منطقه ظاهرا از سرنوشت دیکتاتورهای پیشین عبرت نگرفته‌اند گفت: این حاکمان بدانند حمایت اربابانشان از آنها تا زمانی است که تاریخ مصرف این غلامان به پایان نرسیده باشد، در غیر این صورت همان بلایی بر سرشان خواهد آمد که بر سر صدام و امثال او آمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانیه هسته‌ای ایران و 1+5 در لوزان سوئیس تصریح کرد: این کشورها به دنبال این نیستند که ما را تنها محدود کنند بلکه به دنبال آن هستند که ما را از این انرژی صلح‌آمیز به کلی محروم کنند.

شیخ عالی‌زاده تاکید کرد: مردم دنیا خوب دریافته‌اند که با این پیشرفت علمی، کشور ما توانست زمینه‌های تحقق شعار مرگ بر آمریکا که به خیال پوچ و واهی سردمدارانش خود را قبل از این زمام‌دار دنیا می‌دانست فراهم کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha