چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
148

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان گلستان گفت: انسان با دیدن جنایات آل سعود به یاد حکومت یزید می افتد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین ملکی، امروز  در جلسه معاونین تبلیغ شهرستان‌های استان گلستان، ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی (ره)، با اشاره به حدیثی از پيامبر اکرم (ص)، گفت: حضرت رسول (ص) می‌فرمایند"مَن سَرَّهُ أن يُمَدَّ لَهُ فِي عُمرِهِ و يُزادَ في رِزقِهِ فَليَبَرَّ والِدَيهِ/ هركه خوش دارد عمرش دراز و روزي‏اش بسيار شود، به پدر و مادرش نيكي كند."، بنابراین باید به خانواده و جایگاه آن توجه بیشتری داشته باشیم، چرا که هر چه به خانواده و جایگاه زن بیشتر توجه شود، مشکلات و آسیب های جامعه کاهش می‌یابد.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج سبک زندگی فاطمی، مادر بودن را وظایف اصلی زنان برشمرد و افزود: زنان در جامعه اسلامی باید خانواده را اولویت اول خود قرار دهند.

عضو شورای حوزه علمیه استان گلستان در ادامه با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5، تصریح کرد: به هیچ وجه نباید به دشمنان به ویژه آمریکا اعتماد کرد.

وی، تلاش تیم مذاکره کننده را در احقاق حق ملت ایران قابل تحسین خواند و گفت: مذاکره کنندگان حتما خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند را رعایت کنند تا بتوانند از حیثیت ملت ایران در برابر جهانیان دفاع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی به حوادث یمن و جنایات آل سعود نیز اشاره کرد و ابراز داشت: سعودی ها با این رفتار خبیثانه و استکباری، چهره پلید خود را نمایان ساختند و مطمئنا شکست در انتظار آنان خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان یادآور شد: انسان با دیدن اعمال آل سعود به یاد حکومت یزید می افتد. همانطور که یزید سبب سقوط بنی امیه شد، سلمان بن عبدالعزیز هم سبب سقوط حکومت آل سعود می شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha