جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 347711
۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ برنامه های آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از 22 الی 28 فروردین ماه جاری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، ویژه برنامه «زمزم معرفت» در راستای پاسخگویی به پرسش های دینی در حرم مطهر برگزار می باشد.

زمزم معرفت، همه روزه با حضور کارشناسان برجسته حوزه، یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود  که در هفته جاری، حجج اسلام و المسلمین تراشیون، وحیدپور، رستم نژاد، ملکی و محمدی به ایراد سخن می پردازند.

در هفته جاری، بعد از نماز مغرب و عشا، حجج الاسلام ماندگاری، حسینی قمی، مؤمن، میرشفیعی، رفیعی، فرحزاد و عدالت سخنرانی می کنند.

قرائت دعای توسل توسط هیئت جانبازان استان قم سه  شنبه شب و زیارت عاشورای این هفته صبح روز پنجشنبه،27 فروردین ماه، با مداحی حاج سید مهدی میرداماد قرائت می شود.

دعای کمیل پنجشنبه، بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی حاج سید علی حسینی نژاد قرائت می شود. آیین قرائت دعای ندبه نیز در صبح روز جمعه، بعد از نماز صبح، با سخنرانی حجت الاسلام فلاحی و مداحی حاج سید علی حسین نژاد برگزار می گردد.

بیان احکام و حدیث پیش از اذان ظهر توسط حجج اسلام یزدانی، نظری و صادقی برگزار می شود و خطبه های نماز جمعه این هفته قم به امامت حجت الاسلام والمسلمین  سید محمد سعیدی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ایراد می گردد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha