پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله یزدی

حوزه/ رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: هر روز فتنه هایی سر راه است و باید برای مقابله با این فتنه ها و نقشه های دشمنان ایستادگی نمود و لحظه ای از خدا غلفت نکرد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله یزدی دردیدار مدیرکل و مدیران بنیادشهید استان قم  اظهارداشت: نظام اسلامی با همین فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری ملت خصوصا خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تمامی فراز و نشیب ها را در طول این سی سال گذرانده است و به این مرحله و جایگاه رسیده است.

وی تاکید کرد: ملت ایران مدیون این فداکاری های شهداست امروز با پیشرفت های چشم گیر صورت گرفته وضعیت ما قابل مقایسه با 30سال گذشته نیست.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  ادامه داد: در طول سالهای گذشته ملت فراز و فرودهای مختلفی را پشت سر گذاشته و در این مدت بسیاری بدلیل غفلت دور شدند و عده ای در مسیر قرار گرفتند، برخی هم خود را حفظ کردند، هر روز فتنه هایی سر راه است و باید برای مقابله با این فتنه ها و نقشه های دشمنان ایستادگی نمود و لحظه ای از خدا غلفت نکرد.

وی اضافه کرد: امروز جلوه های رحمانی بسیار و جلوه های شیطانی نیز وجود دارد و برای محفوظ ماندن باید مراقبت نمود و از خداوند غافل نشد.

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های بنیاد شهید گفت: در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا تمام تلاش خود را بکار بسته ایم.

سردار سید جواد هاشمی خطاب به آیت الله یزدی افزود: امروز محضر مفسر قرآنی، مبارز بزرگ و مجاهد آگاه در طول سالهای انقلاب از 19دی 56تا سال 57 و بعد از آن در صحنه های مختلف انقلاب رسیدیم تا از رهنمودهای شما مجاهد انقلابی در راستای خدمت هرچه بهتر به خاندان شهدا و ایثارگران بهر ه مند شویم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha