سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
15

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی در جریان سفر به عراق به زیارت حرم مطهر علوی مشرف شد و با شخصیت ها و علمای عراق دیدار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی چندی پیش برای مشارکت در مراسم ختم آیت الله سید محمد بحرالعلوم از علمای برجسته عراقی به عراق سفر کرد و با شخصیت ها و علمای عراق دیدار کرد. در این سفر حاج حامد الخفاف سخنگوی رسمی دفتر آیت الله سیستانی نیز سید جواد شهرستانی را همراهی می کرد.

استقبال در فرودگاه

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی در آستانه ورود به نجف اشرف در فرودگاه این شهر مورد استقبال عدنان الزرفی استاندار نجف اشرف و شیخ فائد کاظم نون رییس هیئت مدیره فرودگاه بین الملل نجف اشرف و تعدادی از فرماندهان امنیتی و روحانیون قرار گرفت.

تشرف به حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع)

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی در آستانه ورود به حرم مطهر امیرالمؤمنین مورد استقبال سید نزار هاشم حبل المتین تولیت آستان مقدس علوی قرار گرفت. در این دیدار تولیت آستان مقدس علوی در حضور سید جواد شهرستای به بررسی راه های ارائه خدمات بهتر به زائران پرداختند.

سید جواد شهرستانی در این دیدار همچنین در جریان پروژه های جاری حرم مطهر علوی قرار گرفت و از این پروژه ها بازدید کرد.

نماینده آیت الله سیستانی در این راستا به همراه دکتر خضیر حجی مسؤول بخش مهندسی حرم مطهر از پروژه صحن حضرت فاطمه زهرا علیها السلام بازدید کرد. وی در این بازدید از دست اندرکاران این پروژه خواست نهایت تلاش خود را برای خدمات رسانی به زائران محترم از نقاط مختلف جهان انجام دهند.

سید جواد شهرستانی در خلال تشرف به زیارت امیرالمؤمنین علیه السلام در مراسم غبارروبی ضریح مطهر علوی نیز شرکت کرد. این مراسم با حضور علما و اساتید حوزه علمیه عراق در فضایی روحانی و معنوی برگزار شد.

دیدار با آیت الله العظمی حکیم

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در جریان سفر خود به عراق همچنین با آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید عراق دیدار کرد و با ایشان درباره مسایل شیعیان به بحث و گفتگو پرداخت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha