پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرات معصومین(ع) در طول زندگی خود همواره به دنبال کسب رضایت الهی بودندو با اینکه می دانستنداهل بهشت هستند اما برای رسیدن به قرب الهی بهترین اعمال را انجام می دادند ما هم باید به تبعیت از آنان همین گونه باشیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،حضرت آیت الله علوی گرگانی، پیش از ظهر امروز، در دیدار هیاتی از تجار و بازاریان گرگان که در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به نام گذاری امسال از سوی رهبرمعظم انقلاب و تقارن با شهادت حضرت زهرا(س)گفتند: سالی که با یاد و نام حضرت زهرا (س) شروع شده باشد قطعا سال پر برکت و پر نعمتی خواهد بود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی اظهار داشتند: حضرت زهرا س شخصیتی بودند که توانستند همه ابعاد مختلف اخلاقی، اجتماعی، سیاسی و خدمت به مردم و عبادت را در خود تجلی دهند و الگوی مناسبی برای بشریت باشند.

معظم له در ادامه به روایاتی از معصوم (ع) که فرموده: کسی که می خواهد به بهشت برود لازم است اعمالی در طول زندگی خود داشته باشد اشاره کردند و گفتند: احترام به والدین، صبر و تحمل در برابر سختی ها، اقامه نماز و انفاق در راه خدا از جمله این اعمال می باشد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی افزودند: هر چقدر انسان بتواند اعمال درست انجام دهد و قدم های خیری در راه خدا بر دارد قطعا در پیشگاه خدا محفوظ خواهد بود و در دنیا و آخرت با آبرو و عزت، سر بلندمی باشد.

ایشان درپایان خاطر نشان ساختند: حضرات معصومین(ع) در طول زندگی خود همواره به دنبال کسب رضایت الهی بودندو با اینکه می دانستنداهل بهشت هستند اما برای رسیدن به قرب الهی بهترین اعمال را انجام می دادند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha