پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
علی ابراهیمی پور

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمی پور با تأکید بر اهمیت حاکم سازی فضای تعلیم و تربیت در مدارس اظهار داشت: برنامه های معلمان، مربیان پرورشی و روحانیان مدارس جهت انجام کار فرهنگی باید با محوریت قرآن صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان، در گردهمایی کمیته های همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان خوزستان، تربیت نسل صالح و مؤمن را از وظایف روحانیان برشمرد و افزود: روحانیان و مبلغان افزون بر تبیین و انجام کارهای فرهنگی در مدارس به شناخت و مقابله با کارهای ضد فرهنگی بپردازند.

وی با اشاره به اهمیت لزوم هوشیاری نسبت به توطئه های فرهنگی دشمنان اظهار داشت: اگر هوشیار نباشیم دشمن قبل از ما ضربه فرهنگی خود را وارد خواهد ساخت.

امام  جمعه آبادان در ادامه بیان داشت: اگر فضای آموزش و پرورش به فضایی سیاسی و جناحی تبدیل شود خیانتی بزرگ به فرزندان و آینده کشور است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با تأکید بر اهمیت حاکم سازی فضای تعلیم و تربیت بر مدرسه اظهار داشت: برنامه های معلمان، مربیان پرورشی و روحانیان مدارس جهت انجام کار فرهنگی باید با محوریت قرآن صورت گیرد.

امام جمعه آبادان  با بیان این که هدایت در گرو تمسک به قرآن و عترت است، خاطرنشان کرد: توجه، سرمایه گذاری و تمرکز بیش از پیش بر دانش آموزان سبب تضمین آینده کشور خواهد شد.

وی به برنامه های متنوع فرهنگی در مدارس شهرستان آبادان اشاره کرد و افزود: برپایی جشن تکلیف ویژه 8 هزار دانش آموز دختر با حضور مدارس شهرستان های آبادان، خرمشهر، مینوشهر و چوئبده، همایش ویژه معلمان بسیجی و برپایی دوره های ضمن خدمت از جمله این برنامه ها بوده است.

امام جمعه آبادان برپایی دوره های دانش افزایی مهدویت، برپایی محافل انس با قرآن و اعزام راوی جنگ به دبیرستان ها از دیگر برنامه های فرهنگی اجرا شده در مدارس آبادان عنوان کرد و اظهار داشت: امید است با تعامل بیش از پیش آموزش و پرورش و حوزه های علمیه این روند بیش از گذشته ارتقاء و افزایش یابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha