سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
لطفی - ایلام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به کشتار مردم مظلوم یمن، ابراز داشت: آل سعود دست نشانده آمریکا و مجری دستورات رژیم صهیونیستی است و تنها به تأمین منافع اربابان خود می اندیشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین لطفی، پیش از ظهر امروز در تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون ایلام، گفت: آل سعود همواره عامل ناامنی در منطقه بوده اند و جنایات آنان در یمن بدتر از جنایت های اسرائیل است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به کشتار مردم مظلوم یمن، ابراز داشت: آل سعود دست نشانده آمریکا و مجری دستورات رژیم صهیونیستی است و تنها به تأمین منافع اربابان خود می اندیشد.

وی به تعبیر مقام معظم رهبری درباره سران عربستان اشاره کرد و افزود: یک مشت جوان بی تجربه حاکمیت عربستان را در دست گرفته و با توحش گری تیشه به ریش خود می زنند.

امام جمعه ایلام  تصریح کرد: آل سعود ماهیتا یهودی هستند و با حفظ ظاهر توانستند بر حساس ترین و مقدس ترین اماکن چون خانه خدا  و مدینه منوره تسلط یابند و در عمل با هیچ یک از فرامین دینداری موافق نبود و نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تاکید کرد: آل سعود به عنوان اهرم فشار نظام سلطه و استکیار بر مسلمانان عمل می کند و از بدترین و فاسدترین شاهان دنیا از لحاظ عیاشی و بی بندباری هستند و دین را دست آویز برای اهداف سیاسی و برنامه های شوم و فاسد خود قرار داده اند.

وی همچنین با اشاره به تاثیرات انقلاب اسلامی در منطقه، گفت: تاثیرات انقلاب اسلامی ایران بر هیچ کس پوشیده نیست و به اذعان دشمنان ایران توانسته با تربیت مجاهدانی چون سید حسن نصرالله و سربازان قوی و کارآمد نبض منطقه را در دست بگیرد. 

نماینده ولی فقیه در ایلام در پایان تاکید کرد: جمهوری اسلامی حمایت و دفاع از مظلومان را وظیفه خود می داند و براساس آموزه های دینی از مظلومان یمن، فلسطین و ... حمایت می کند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha