جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی

حوزه/ امام جمعه بیرجند، رمز موفقیت مسلمانان جهان در مقابل استکبار را همبستگی همراه با ایستادگی دانست و گفت: ملت های اسلامی باید بدانند که راه آنها از دولت هایشان جدا بوده و باید در مقابل ظلم ایستادگی نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند،ظهر امروز در تجمع و اعتراض علما، روحانیون و طلاب که در مدرسه رضویه بیرجند برگزار شد، اظهارداشت:ما امروز به عنوان سربازان امام زمان(عج)، به دلیل تجاوز ددمنشانه رژیم آل سعود که عامل استکبار  جهانی علیه مردم مظلوم یمن است، گردهم آمده ایم تا نشان دهیم مردم یمن و تمام مظلومان جهان هیچ گاه تنها نیستند.

وی در ادامه تصریح کرد: درآستانه اولین روز ماه رجب و سالرروز تولد امام محمد باقر(ع) قرارداریم وهمه باید بدانیم که امام محمد باقر(ع)شکافنده علوم بوده و طلاب و اساتید  و روحانیون باید پیرو راه امام محمد باقر(ع) باشند و به همه اهداف و معارفی که ائمه معصوم (ع) برای ما ترسیم کردند ، توجه نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی، با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با فرماندهان نظامی، یادآورشد:رهبر انقلاب در این دیدار ضمن تاکید بر قوای نظامی، گفتند که آمریکا دشمن خدا، حق، حقیقت، رشد و منعویت است و نمی تواند با شما کنار بیاید، لذا شما باید استقامت کنید و آماده باشید.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی، بیان کرد: امام(ره) هدف اصلی را نشانه گرفت و آمریکا را شیطان بزرگ خطاب کرد، لذا امروز همه باید توجه کنند و همتشان رابه خرج دهند و شیطان بزرگ را مورد هدف قرار دهند.

 امام جمعه بیرجند ادامه داد: ما به همه مسلمان جهان می گوییم که علیه دشمنان با هم متحد و هماهنگ باشند و به آمریکا می گوییم که تاآخر ایستاده ایم.

این استاد حوزه ، فرهنگ سازی در جامعه را موثرترین راه برای مقابله با آمریکا دانست و افزود: ما باید فرهنگ سازی کنیم و آیات قرآن را برای مسلمانان تبیین نموده و آنها را برای برون رفت از مشکلات بوجود آمده آگاه سازیم، که راه شما از سران کشورهایتان جداست و فقط با روح امید و ایستادگی و مقاومت می توانید زنده بمانید و با اتحاد آرامش را به بلاد اسلامی بازگردانید.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha