پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بوشهری

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه با بیان این که خبر امروز به نیاز جدی مردم تبدیل شده است گفت: امروزه در جنگ ها، سخت افزارها نقش تعیین کننده ای ندارد و آنچه که نقش آفرین است؛ جریان نرم افزاری و خبری است.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید هاشم  حسینی بوشهری، امروز در دیدار مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی« ایرنا» که در دفتر مدیر حوزه های علمیه در قم برگزارشد، گفت: امروز خبر به یک نیاز جدی مردم تبدیل شده است. اکثر همه مردم شروع کاری خود را با خبر آغاز می کنند.

وی افزود: مسئولیت مدیران خبرگزاری ها در اطلاع رسانی و خبررسانی و ارتباط بیان مخاطبان بسیار مهم است. برخی از خبرگزاری ها همیشه خبرشان مطرح است و ایرنا هم باید در سطح جهان اسلام به عنوان یک خبرگزاری مطمئن  شناسایی شود.

مدیر حوزه های علمیه ادامه داد: در جریان یمن، به هر دلیلی شاهد هستیم که همه به یک سمت دیگر رفته اند؛ ولی ما معتقدیم که اگر خبرهای شما به همراه تحلیل های دقیق باشد می تواند روی ملت هایی که دولت هایشان هم به یک سمت خاص رفته اند تاثیرگذاری مثبت خود را داشته باشند.

معاون جامعه مدرسین تصریح کرد: اگر بتوانیم افکار ملت ها را با هم داشته باشیم و همدلی بیشتری  ایجاد کنیم می توان تشخیص دهیم که مشکل و نیاز آنها چیست.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: امروزه در جنگ ها سخت افزارها نقش تعیین کننده ای ندارد و آنچه که نقش آفرین است؛ جریان نرم افزاری و خبری است که می تواند نقش مهمی داشته باشد.

*خبرگزاری حوزه آماده همکاری با ایرنا

مدیر حوزه های علمیه خاطرنشان کرد:حوزه، امروزه خبرگزاری بسیار خوبی دارد که معمولا به عنوان منبع اصلی اخبار حوزه مطرح است؛ باید این دو خبرگزاری(ایرنا و حوزه) در زمینه های مختلف همکاری مشترک داشته باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha