جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله علما

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر این که وظیفه ما عبودیت و بندگی است، گفت: ما باید از بزرگان درس بگیریم تا بتوانیم در مسیر بندگی خدای متعال دچار انحراف نشویم.

آیت الله علما در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب، ماه خود سازی و توبه، اظهار داشت: عبادت و ذکر خداوند در این ماه از جایگاه خاصی و اجر ویژه ای برخوردار است، این گونه فرصت ها را از دست ندهیم تا رستگار و سرافراز به مقصود برسیم، البته این راه فراز و نشیب های فراوان دارد.

امام جمعه کرمانشاه، توجه به سبک زندگی اسلامی را مهم دانست و خاطر نشان کرد: برای این که به سلامت از گذرگاه دنیا عبور نماییم، باید از سلامت و پاکی روح برخودار باشیم.

وی ادامه داد: وقتی انسان از سلامت روح برخودار باشد و در مسیر قرب الهی قرار گیرد، خداوند نیز خیرات و برکات را به سمت او نازل می کند.

آیت الله علما با تاکید بر این که وظیفه ما عبودیت و بندگی است، ابراز داشت: ما باید از بزرگان درس بگیریم تا بتوانیم در مسیر بندگی خدای متعال دچار انحراف نشویم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پایان، رسالت روحانیت را سنگین خواند و گفت: طلاب و روحانیون باید با تبیین آموزه های دینی، مردم را در مسیر صحیح رشد انسانی قرار دهند.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha