جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علی اکبر حسینی نژاد

حوزه/ رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: روحانیون باید بیشتر به شعار سال توجه داشته باشند به این دلیل که هدف اصلی دشمن جنگ با روحانیت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر حسینی نژاد چهارشنبه شب در نشست عمومی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات جامعه مدرسین؛ ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) گفت: زیارت جامعه کبیره دانشگاه معرفتی برای بشریت است که امام هادی(ع) به ما ارزانی داشته است.

وی بیان کرد: همه ائمه ما ادعیه و زیارتنامه‌ای دارند؛ اما این زیارتنامه جامع‌ترین و کامل‌ترین نکات معرفتی را برای ما بیان کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان این که باید بررسی کنیم که چه مقدار توانسته‌ایم به منویات رهبری جامه عمل بپوشانیم گفت: لزوم بررسی و تعیین در سهم وافر نمایندگان در حوزه، ضرورت پرورش رهبران آینده در حوزه، ضرورت حفظ امید طلاب جوان، حفظ وحدت و پرهیز از مشاجرات سوء ظن گونه و مشاجرات سیاسی از مواردی است که مقام معظم رهبری بر آنها تأکید داشته‌اند.

وی ادامه داد: رئیس  جامعه مدرسین نیز از ما تقاضا داشت که نسبت به موضوع پرورش مجتهدان آینده توجه داشته باشیم و امروز پیشنهاد می‌کنیم که کمیسیونی موقت برای این امر اختصاص دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی نژاد با اشاره به شعار سال "همدلی و همزبانی" گفت: روحانیون باید بیشتر به این شعار توجه داشته باشند به این دلیل که دشمن بیشتر از سایر مردم به جنگ روحانیت آمده است و باید بیشتر خود را آماده کنیم تا با این تهاجمات فرهنگی که دامن کل جامعه را گرفته است مقابله کنیم.

انتهای پیام/313/30

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha