چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آزمون

حوزه/ در آزمون كتبي ورودي حوزه علميه خراسان، 9 هزار و 500 داوطلب به رقابت با یکدیگر پرداختند که از بین آنها، سه هزار طلبه پذیرش خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مدير حوزه علميه خراسان، روز گذشته در حاشيه بازديد از نحوه برگزاري اين آزمون، با اشاره به ظرفيت بالاي علمي حوزه خراسان، ابراز كرد: در اين دوره 9500 متقاضي ورود به اين حوزه بوده‌اند، اين در حالي است كه ظرفيت پذيرش حوزه علميه خراسان، سه هزار نفر مي‌باشد.

حجت الاسلام و المسلمين فرجام افزود: بيش از سه هزار و 200 خواهر نیز براي ورود به اين حوزه ثبت نام كرده‌اند كه حدود هزار نفر پذيرش قطعي خواهند شد.

مدير حوزه علميه خراسان ادامه داد: اين آزمون در دو حوزه امتحاني ويژه برادران و يك حوزه امتحاني خواهران در مشهد و 51 حوزه آزمون در شهرستان هاي استان هاي خراسان برگزار گرديد.

 در اين آزمون، داوطلبان دارای مدرك سيكل به 120 سؤال تستي از منابع درسي دوره راهنمايي و دارندگان مدرك ديپلم نیز به 100 سؤال تستي از منابع درسي متوسطه پاسخ دادند.

نتایج این آزمون 4 خردادماه از طریق  سايت حوزه علميه خراسان به نشاني  www.hozehkh.com اعلام خواهد شد و شركت كنندگاني كه بيش از 60 درصد سؤالات پاسخ صحيح دهند، از 16 خرداد تا پنجم تیر ماه، براي مرحله مصاحبه دعوت خواهند شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha