پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 348523
۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
اعتکاف

حوزه/ کارشناس اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: 100 نفر از مبلغان که دارای رتبه های برتر هستند، به مساجد برگزار کننده مراسم اعتکاف، اعزام می شوند.

حجت الاسلام صادق امینی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب و آغاز مراسم اعتکاف، اظهار داشت: تعدادی از مبلغان دارای رتبه های برتر به مساجد محل برگزاری مراسم اعتکاف اعزام می شوند.

کارشناس اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: مساجد  استان می توانند در صورت نیاز به روحانی و مبلغ، درخواست خود را به سازمان تبلیغات اسلامی استان ارائه کنند.

وی از اعزام تخصصی مبلغان به مساجد خبر داد و گفت: با توجه به مسائل خاص هر محل و شهرستان، ما به اعزام تخصصی مبلغان در مساجدی که مراسم اعتکاف در آنجا برگزار می شود، می پردازیم.

حجت الاسلام صادق امینی با اشاره به این که عمده مباحثی که در مساجد مطرح می شود مربوط به احکام، مسائل اعتقادی و خانوادگی است، بیان داشت:  ارزیابی اولیه ما این است که در این ایام حدود 30 تا 40 نفر از مبلغان تخصصی به مساجد اعزام می شوند. همچنین در ایام اعتکاف 90 درصد از اعزام های ما در داخل استان اصفهان انجام می شود.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha