جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 348535
۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
12

حوزه/ شماره بیستم نشریه "مسلمانکا" با تیراژ 3500 نسخه در بهار 1394 توسط بنیاد مطالعات اسلامی در روسیه و با همکاری انتشارات صدرای مسکو منتشر شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، بنیاد مطالعات اسلامی در روسیه با هدف تبیین دیدگاههای اسلام در موضوع زن و خانواده با تکیه بر نیازهای جامعه روسیه اقدام به انتشار نشریه "مسلمانکا "نموده و ششمین سال نشر مسلمانکا را جشن می گیرد.

شماره بیستم "مسلمانکا" در برگیرنده موضوعات متنوعی است. در بخش گزارش‌ها معرفی هنر ابروباد سازی، «ماراتن شادی» جمعیت زنان مسلمان روسیه، برنامه مولد النبی (ص) در مسکو، کنفرانس غزه در بیروت، بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی اتحاد اسلامی تهران، معرفی بیروت با عنوان «تنفس در هوای مقاومت»، مصاحبه با منصوره شریفی صدر، دیپلمات ایرانی و مدیرکل زنان و حقوق بشر وزارت امور خارجه ایران، درباره حقوق زنان در اسلام و ایران با عنوان «دفاع از خانواده»، مصاحبه با خانم آناستازیا کارچاگینا درباره پروژه «بوم‌شناسی توسعه زنان»، گزارش مصاحبه با طراح مد لباس‌های اسلامی زنان خانم لیلیا حیمدالله‌یوا، مقاله‌ای درباره حفظ قرآن و حافظان و آموزگاران قرآن روسیه، مقاله‌ای به قلم یحیی (یئوگنی) واشنکو درباره هدایت در قرآن، نوشته‌ای از خانم مدینه کلیم‌اللینا درباره ایده مراد علیسکروف درباره "شرکت مالی اسلامی" و اقتصاد اسلامی بدون ربا، مقاله روسلان آیسین درباره همایش پنج روزه "مدرسه لیدرهای مسلمان" در قازان و با عناوین دیگری در موضوع توریسم و سفر به کشورهای اسلامی، مد لباسهای اسلامی، معرفی آثار منتشرشده بنیاد مطالعات اسلامی روسیه و مطالب متنوع دیگر می‌باشد. تبلیغ شرکت هواپیمایی ایران ایر طرح پشت جلد این شماره مسلمانکا است.

شماره بیستم نشریه " مسلمانکا با تیراژ 3500 نسخه در بهار 1394 توسط بنیاد مطالعات اسلامی در روسیه و با همکاری انتشارات صدرای مسکو منتشر شد.

قابل ذکر است که شماره پیشین نشریه مسلمانکا، ویژه نامه کودکان و تربیت فرزندان بود که طی آن مسائلی از قبیل تغذیه کودکان، محبت به فرزندان، حقوق کودکان در اسلام، داستان حضرت ایوب و فرزندان، طلاق و فرزندان، بیماریهای کودکان و جنبه‌های مادی و معنوی آن، نقش اساب‌بازی‌ها در شکل‌دهی شخصیت کودکان، پوشش کودکان، تفریحات سالم و حلال، آموزش و استراحت مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود. نیز معرفی جوامع زنان مسلمان، مصاحبه با برخی مادران موفق روس در تربیت اسلامی فرزندان، معرفی مراکز فعال اسلامی در تربیت کودکان و معرفی آثار اسلامی و کتابهای مناسب، از جمله منشورات بنیاد مطالعات اسلامی، در شماره نوزدهم آمده بود که در شمارگان 3500 نسخه چاپ و منتشر گردید

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha