جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عباس اسکندری

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: سازمان تبلیغات اسلامی مجوز تأسیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قم را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از  روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس اسکندری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تک شهرستان بودن استان قم، فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی تاکنون در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برنامه‌ریزی‌ و اجرا می‌شد.

وی اضافه کرد: این رویه در مأموریت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم مشکلاتی ایجاد کرده و مانع از ارائه خدمات مطلوب به گروه‌های  مخاطب می‌شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: با تلاش‌های انجام‌شده، سازمان تبلیغات اسلامی مجوز تأسیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قم را صادر کرده و امیدواریم با راه‌اندازی این اداره، اهتمام بیشتری نسبت به فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در محله‌های مختلف صورت گیرد.

به گفته حجت‌الاسلام‌والمسلمین  اسکندری، با راه‌اندازی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قم بخش قابل‌توجهی از خدمات فرهنگی و تبلیغی در این اداره ارائه می‌شود و اداره کل تبلیغات اسلامی استان بیش از گذشته به وظایف اصلی خود که برنامه‌ریزی، هدایت و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی است، می‌پردازد.

وی ادامه داد: به‌زودی مکانی برای راه نیازی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قم مشخص و به شهروندان و گروهای مخاطب اعلام  می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ابراز امیدواری کرد که با تأسیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی ازنظر کمی و کیفی گسترش یابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha