جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کتابخانه دکتر محفوظ

حوزه/ معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: وجود کتابخانه های مجهز در مدارس علمیه لرستان ضروری است.

اکرم مهرابی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه هم اکنون همه  مدارس علمیه خواهران استان لرستان دارای کتابخانه هستند گفت : امیدواریم با همت خیران ، نهاد کتابخانه های کشور و همچنین سازمانهای ذیربط، مدارس علمیه نیز از کتابخانه های مجهز و به روز برخوردار شوند.

وی افزود: در حال حاضر در مرکز تخصصی تفسیر علوم قرآنی زینبیه خرم آباد کتابخانه وجود ندارد و این در حالی است که در مرکز تفسیر علوم قرآنی وجود کتابخانه بسیار با اهمیت است.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خواهران استان لرستان اظهار داشت: نرم افزارهای علوم اسلامی ، تفاسیر ، فقهی و تاریخی برای همه کتابخانه مدارس استان لرستان خریداری و نصب شده است

مهرابی خاطر نشان کرد: مدارس علمیه بروجرد ، دورود و الیگودرز کتابخانه های نسبتا مجهزی دارند و کتابخانه های مدارس ازنا، نورآباد و کوهدشت هم  در حال بروز رسانی هستند

وی با یادآوری اینکه، کتابخانه مدرسه علمیه شهرستان الشتر نیز تا اواخر ماه جاری تاسیس می شود،ادمه داد :کتابخانه مدرسه علمیه شهرستان پلدختر نیز از جمله پروژه های در دست ساخت است.

مهرابی با اشاره به اینکه پژوهش پايه و اساس حرکت و پويايي حوزه هاي علميه است بر ضرورت  تجهیز کتابخانه های مدارس علمیه تاکید کرد و گفت: تکیه بر پژوهش و آموزش به صورت متقابل ، طلاب را در دروس خود موفق می نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha