جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اعتکاف

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اعلام این که در هر مسجد سه روحانی معتکفین کرمانشاهی را همراهی می کنند، گفت: با توجه با استقبال جوانان، امسال آمار معتکفین کرمانشاه افزایش چشمگیری خواهد داشت.

حجت الاسلام حجت الله فاضلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رجب، اظهارداشت: تمهیدات لازم برای ثبت نام و اجرای مطلوب مراسم اعتکاف اندیشیده شده و با توجه با استقبال جوانان، امسال آمار معتکفین افزایش چشمگیری خواهد داشت و در صورت نیاز، آمادگی پذیرش معتکفین بیشتری را داریم.

وی با اعلام این که در هر مسجد سه روحانی معتکفین را همراهی می کنند، به زمان ثبت نام اعتکاف اشاره کرد و افزود: از روز هفتم اردیبهشت به مدت سه روز، ثبت نام اعتکاف در مصلاهای شهرستان ها انجام خواهد گرفت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه ادامه داد: مسجد جامع کرمانشاه برای برگزاری مراسم اعتکاف خواهران و مسجد آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) برای معتکفان برادر در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام فاضلی خاطرنشان کرد: در طول برگزاری اعتکاف، سخنرانان برجسته در جمع معتکفین حضور یافته و به ایراد سخن خواهند پرداخت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha