پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت‌الله‌ وحید خراسانی

حوزه/ حضرت آیت الله وحید خراسانی گفتند: خدمت به خانواده شهدا بهترین وسیله برای کسب رضای خداوند متعال است.

به گزارش خبرگزاری  خبرگزاری«حوزه»، این مرجع تقلید در دیدار با مدیرکل و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم تاکید کردند: خدمت شما به شهدا بهترین کار است و ما نیز برای موفقیت شما دعا می‌کنیم.

ایشان افزودند: به خانواده شهدا سه چیز را بیاموزید و آن تحکیم عقاید، تهذیب اخلاق و تعلیم احکام است که با اجر بسیار برای شما خادمان شهدا همراه است.

حضرت آیت الله وحید خراسانی بیان کردند: هر کار و فعالیتی که صورت می‌گیرد باید خود کار و ریشه و ثمره آن کار را به‌خوبی بشناسیم، کار شما در بنیاد شهید در راستای خدمت به شهدا و ایثارگران بهترین کار است.

این مرجع تقلید اضافه کردند: رسیدگی به دلشکستگان که خواه ناخواه فقدان عزیزانشان بار سنگینی بر دلهایشان است ثواب بسیاری در پی دارد.

ایشان ادامه دادند: از بهترین خدماتی که می‌توانید در این عرصه داشته باشید توجه به قرآن و برگزاری و تقویت برنامه‌های قرآنی در بین این خانواده‌هاست که ثواب آن هم در دفتر عمل خادمان و هم برای خانواده شهدا ثبت و ضبط است.

حضرت آیت الله وحید خراسانی افزودند: تلاوت کلام خدا روح انسان را تلطیف می‌سازد، چون نسیم بهاری برای زمین مرده حیات بخش است با قرائت قرآن هم گناهان محو و هم حسنه ثبت می‌شود و هم درجات در بهشت پاداش انسان است و این تلاوت اگر از جوانی صورت گیرد ثواب دو چندان دارد.

معظم له تاکید کردند: اگر این جمعیت ایثارگر در سطح کشور در برنامه‌ای منسجم روزانه قرآن را تلاوت کنند و ثواب این تلاوت را هدیه کنند به امام عصر (عج) در دنیا و آخرت با امام زمان (عج) هستند.

این مرجع تقلید گفتند: جوانی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل پدرش را از دست داده و خود امروز کلام خدا را تلاوت می‌کند و به امام زمانش تقدیم می‌کند، امام(ع) در شب قدر که دفتر تقدیر به امضا می‌رسد با او چگونه خواهد بود. دست عنایت حضرت همواره بالای سر ایشان است.

بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد شهید، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این دیدار ضمن ابلاغ سلام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز حضورشما فقیه عالیقدر رسیدیم تا از بیانات و رهنمودهای شما در راستای خدمت رسانی به خانواده‌های معظم شهدا بهره‌مند شویم.

سیدجواد ‌هاشمی افزود: خادمان به شهدا امروز محضر شما رسیده‌اند تا در سالی که به نام سال همدلی و همزبانی از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده بیانات علما و مراجع را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha