چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 348624
۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
آل سعود

حوزه/ مدیرمدرسه امام محمدباقر(ع) تهران گفت:تجاوز آل سعود و همپیمانانش به مردم یمن، نتیجه‌ای جزء خفت و خواری برای این کشورها نداشته است.

حجت الاسلام حسین مهدی زاده ، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با محکوم کردن جنایات اخیر آل سعود علیه مردم یمن، گفت: نماد اسلام آمریکایی دقیقاً حکومت خبیث آل سعود است، یعنی اسلامی که در ظاهر به انجام چند عمل عبادی بسنده کرده و لکن در باطن بی‌اعتنایی کامل به دستورات سیاسی اسلام داشته و هیچ اعتقادی به اسلام ناب محمدی(ص) ندارد.

وی افزود: متاسفانه آل سعود به مرکزی برای ساماندهی تفکرات صهیونیسم و استکبار جهانی علیه امت اسلامی تبدیل شده است که مسلمانان باید در مقابل این‌ نماد فساد بایستند.

استاد حوزه علمیه تهران، بیان کرد: تجاوز به مردم مسلمان و بی‌گناه یمن، جرم و جنایتی دیگر از حکومت دست نشانده آمریکاست که کارنامه آل سعود را بیش از گذشته سیاه‌تر کرده است.

وی ، ضمن انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در قبال تجاوز عربستان به خاک یمن، خاطر نشان کرد: جای بسی تاسف است که امروز سازمان‌های حقوق بشر در سکوت کامل به سر می‌برند، و چشم خود را به روی این جنایات بسته‌اند، اما خداوند همیشه یاور مظلومان خواهد بود و پیروزی مستضعفین که وعده حق الهی است، محقق خواهد شد. و به طور حتم عربستان تاوان سنگینی بابت جنایت هایش علیه مسلمین پرداخت خواهد کرد.

این مقام مسئول، با تاکید بر اینکه اقدام وحشیانه ی عربستان علیه یمن هیچ فایده‌ای برای متجاوزین نداشت، تصریح کرد: حمله نظامی آل سعود تنها موجب وحدت و انسجام میان نیروهای مردمی یمن با ارتش این کشور شد و باعث گردید تا مردم دوست و دشمن شان را خوب بشناسند. و البته مجموعه مباحث نشان می‌دهد که تجاوز آل سعود و همپیمانانش به مردم یمن نتیجه‌ای جزء خفت و خواری برای این کشورها نداشته است.

حجت الاسلام مهدی زاده در پایان با بیان اینکه هم اکنون رویارویی اصلی، بین دو جریان اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام آمریکایی است، گفت: مسلمانان از اسلام آمریکایی که سردمدار آن عربستان سعودی است، حقیقتاً نفرت دارند و با تمام تنوعی که بین مسلمین اعم از نوع قومیت ها، فرهنگ ها و ملیت های مختلف وجود دارد، آنان عاشق تفکر و پیام انقلاب اسلامی هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha