پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 348634
۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
سرایی - سپاه عاشورا تبریز

حوزه / جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عاشوراگفت: جنگ مذهب علیه مذهب استراتژی امروز دشمن بوده و برای تحقق این هدف 22 شبکه لندن‌نشین که به نام اسمای متبرکه نامگذاری شده، از سوی انگلیس طراحی، هدایت و تغذیه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت‌الاسلام عباس سرایی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، امروز در نخستین نشست خواهران بسیجی فعال در واحدهای صنعتی و تولیدی، گفت: جنگ مذهب علیه مذهب استراتژی امروز دشمن بوده و  برای تحقق این هدف 22 شبکه لندن‌نشین که به نام اسمای متبرکه نامگذاری شده، از سوی انگلیس طراحی، هدایت و تغذیه می‌شود.

وی با بیان این مطلب که تشیع لندنی و تسنن آمریکایی از مصادیق این استراتژی است، افزود: شمشیرهای قمه‌زنی عاشورای امسال از طریق انگلستان تامین و به مقصد عراق ارسال شد چرا که هدف دشمن گره زدن اسلام ناب با مسائل خرافی است.

حجت الاسلام سرایی، حضور خلبانان از چندین ملیت از جمله اسرائیل،‌ آمریکا، مصر، پاکستان و ... با حاکمیت عربستان در بمباران شهرها و مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن را که برای شلیک هر بمب 7 هزار و 500 دلار جایزه گرفته‌اند را از مصادیق دیگر این استراتژی خواند و افزود: تجلیل از آنان با ماشین های گران قیمت، همگی برای پیشبرد اهداف جنگ مذهب علیه مذهب دشمنان اسلام است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha