جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شیراز، از تحصیل 200 طلبه خواهر در این مدرسه خبر داد.

خانم منازاده در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس گفت: این مدرسه از سال84 با مجوز رسمی از مرکز مدیریت حوزه های علمیه قم و تحت اشراف آیت الله حائری شیرازی تاسیس  و با 40 نفر طلبه در محلی اجاره ای شروع به کارکرد.

وی افزود: هم اکنون بیش از 200 طلبه در این مدرسه در مقطع کارشناسی مشغول تحصیل بوده و تعداد 20 نفر از اساتید در حال تدریس می باشند ..

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شیراز ادامه داد: برگزاری کلاس اخلاق با حضور کلیه طلاب و مسئولین حوزه و برگزاری کلاس طرح معراج ( مربیگری نماز ) از برنامه های اجرایی در طول هفته می باشد.

منا زاده، اشاره‌ای هم به فعالیت های تبلیغی طلاب مدرسه کرد و  افزود: پاسخگویی به شبهات و مسائل شرعی و مشاوره دادن به زائرین و مجاورین در اماکن های مذهبی شیراز از برنامه های تبلیغی و فرهنگی این مدرسه به شمار می آید.

این مسئول حوزوی، تصریح کرد: اخلاق و مشاوره، فعالیت های مذهبی، کلاس های مختلف قرآنی، آموزش و تبلیغ و سخنرانی و پاسخگویی به شبهات از جمله دیگر اقدامات فرهنگی این مدرسه می باشد.

وی، بااشاره به موفقیت های این مدرسه خاطرنشان ساخت: کسب رتبه های استانی و کشوری در المپیاد علمی، راهیابی تعداد قابل توجهی از طلاب در مقاطع تحصیلی بالاتر حوزه و دانشگاه، اعزام 150 مبلغ در طول مقاطع مختلف تحصیلی به برنامه های مختلف استان به عنوان مبلغ، همکاری با ارگانهای مختلف، کسب رتبه برتر فرهنگی اخلاقی تهذیب در سطح استان و کشور و کسب رتبه نخبه استانی توسط پایگاه بسیج حوزه از افتخارات این مدرسه می باشد.

وی افزود: در بخش پژوهش هم طلاب این مدرسه توانستند بالاترین رتبه آمار شرکت کنندگان در جشنواره علامه حلی استان فارس و همچنین رتبه برتر پایان نامه در سطح کشور را کسب نمایند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) در پایان در خصوص رموز موفقیت این مدرسه ، یادآورشد: اخلاص، تعهد مسئولین و طلاب این مدرسه و همدلی آنان از رموز موفقیت این مدرسه به شمار می آید.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha