چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 348680
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
مجید توسلی

حوزه/ مدیر کل دفتر تهیه و تألیف متون سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری ششمین جشنواره کتاب دین و پژوهش های برتر دینی در 10 محور خبر داد.

به‌ گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، مجید توسلی، مسئول دبیرخانه ششمین جشنواره کتاب دین با اعلام این خبر گفت: مولفان کتب دین نقش بسزایی در ترویج احکام حیات بخش اسلام داشته و حمایت و تجلیل از زحمات آنان می تواند به گسترش فرهنگ نشر در حوزه دین کمک نماید. 

مسئول دبیرخانه ششمین جشنواره کتاب دین ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای تداوم فعالیت­های اثرگذار دینی، در پنج جشنواره گذشته اقدامات موثری را به منظور حمایت و تجلیل از مولفین حوزه دین انجام داده و با استعانت از خداوند سبحان ششمین جشنواره کتاب دین را نیز در سال 1394 برگزار می کند.

توسلی با بيان اين كه جشنواره کتاب دین به بررسی و انتخاب مجموعه متنوعی از موضوعات و تألیفات حوزه دین اختصاص دارد، گفت: فراخوان جشنواره ششم به زودی انتشار یافته و موضوعات و فرایند اجرایی و ارسال تألیفات و ارزیابی تبیین و تشریح می گردد. 

مدیرکل دفتر تهیه و تألیف متون سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: جشنواره کتاب دین با ابداع و نوآوری­های خاصی جهت تجلیل از مولفان کتب دینی آغاز بکار نموده و انشاء الله بتوانیم با اخذ منابع و تألیفات غنی  از کتب حوزه دین، گام های اساسی جهت ترویج و تعمیق فعالیت های دینی و فرهنگی برداریم. 

وی در تشريح محورهاي جشنواره ششم كتاب دين، گفت: این جشنواره در 10 گروه با محورهای "علوم قرآن و حدیث"، "اصول فقه و حقوق اسلامی"، "فلسفه، کلام، عرفان، اخلاق و مذاهب اسلامی"، "تاریخ، فرهنگ و تمدن اسلامی"، "ادبیات‌ داستانی و رمان"، "کودک و نوجوان"، "علوم اجتماعی"، "علوم اقتصادی و مدیریت اسلامی"، "علوم تربیتی، روانشناسی و علوم رفتاری" و "علوم سیاسی، انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره)" برگزار می گردد.

توسلی در پایان اعلام کرد: دبیرخانه جشنواره تشکیل شده و با انسجام بخشی هر چه بیشتر، همکاری لازم را در تعامل با مراکز علمی و پژوهشی پیگیری می کند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha