شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که همدلی، با خدمت خالصانه به مردم و همچنین اعتماد عمومی حاصل می شود، گفت: باید راهکارهای تحقق شعار سال استخراج و عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، امروز در جمع فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی استان لرستان، گفت: شعار امسال، شعاری راهبردی برای نظام مقدس جمهور ی اسلامی است و همه باید به این شعار مقید باشند و برای تحقق آن همت لازم  را بکار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با  اشاره این که همدلی و هم زبانی به معنی چاپلوسی و تملق نیست، افزود: باید راهکارهای تحقق شعار سال استخراج و عملیاتی شود.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و وحدت و اتحاد مردم به ثمر رسید و امروز نیز با رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب و همبستگی و اتحاد مردم پایدار است.

امام جمعه خرم آباد خاطر نشان کرد: امروز باید با تبیین شعار سال به‌ عنوان اصلی‌ترین حرکت رو به ‌جلوی نظام، در مسیر حفظ و حراست از کیان ایران اسلامی حرکت  کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به این که همدلی با خدمت خالصانه به مردم و همچنین اعتماد عمومی حاصل می شود، گفت: نیروی انتظامی می تواند با عملکرد خود، اعتماد عمومی را افزایش دهد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: این نیرو با اقتدار و امنیت می تواند در تحقق شعار سال نقش بسزایی داشته باشد.
وی با اشاره به این که امسال موضوع مذاکرات هسته‌ای و انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی  پبش روی ملت و دولت است، ابراز امیدواری کرد: با اتحاد و همدلی مردم و مسئولان و حضور گسترده در انتخابات، مثل همیشه دشمن مایوس گردد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha