چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پذیرش

حوزه/مدرسه علمیه آیت الله العظمی خوانساری به منظور تأمین محل اسکان طلاب واجد شرایط سطح عالی حوزه های علمیه در قم پذیرش می نماید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، شرایط پذیرش طلاب در مدرسه علمیه آیت الله العظمی سید محمد باقر خوانساری، اتمام پایه ششم تحصیلی حوزه(کتبی و شفاهی) با معدل حاقل 16، مجرد بودن و عدم سکونت  والدین در قم، حداکثر سن 25 سال و دارا  بودن کد محل تحصیل 529 و 530 حوزه علمیه قم می باشد.

تلبس دائمی به لباس مقدس روحانیت با حکم تلبس از حوزه علمیه استان قم یا حوزه استان مربوطه، تأییدیه اخلاقی دو نفر از اساتید مشهور حوزه، اشتغال به تحصیل علوم حوزوی، تعهد کتبی مبنی بر شرکت منظم در برنامه ها و کلاس های فوق برنامه که از طرف مدرسه اعلام می گردد، ارائه تعهد  کتبی مبنی بر رعایت دقیق آیین نامه داخلی مدرسه و برخورداری از سلامت جسمی و روحی از دیگر شرایط پذیرش در مدرسه آیت الله خوانساری اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، طلاب واجد شرایط پس از مصاحبه  و پذیرش و اسکان در حجره‌ها، از امکانات ویژه شامل شرکت در کلاس های عقاید، تفسیر، اخلاق، آموزش زبان انگلیسی و عربی و ورزش، دریافت کمک هزینه و... برخوردار خواهند شد.

بر اساس این گزارش، طلاب علاقه مند از ششم اردیبهشت ماه می توانند با مراجعه به سایت مدرسه به آدرس اینترنتی Reg.MadresehKhansari.ir  نام نویسی کنند.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha