سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
صافی

حوزه/ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی گفتند: اگر نهادهای انقلابی ما ارزشمند هستند؛‌ به خاطر اجرای خوب قانون اسلام است و این بزرگترین افتخار یک نهاد است که مجری قانون اسلام و دستورات قرآن باشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» این مرجع تقلید امروز در دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، با تقدیر و تشکر از آقای هاشمی و همکاران وی اظهارداشتند: خدمات شما به خانواده‌های شهدا بسیار ارزنده و مغتنم است و کار شما در درگاه خداوند متعال دارای ارزش و اجر فراوان است.

ایشان با توجه به روحیه‌ی اسلامی‌خواهی شهیدان و ملت مسلمان ایران در اول انقلاب ودر زمان دفاع مقدس  گفتند: جوانان بسیار عزیزی شهید، جانباز و اسیر شدند که هدفشان فقط احیای ارزش‌های اسلامی و اجرای قوانین مقدس اسلام بود و اصل پیدایش این انقلاب هم برای حاکمیت اسلام در مملکت بود. وظیفه‌ی امروز ما مخصوصاً دولتمردان این است که راه شهدا را ادامه داده و خط دفاع از ارزش‌ها را همیشه حفظ نمایند. افتخار مملکت ما این است که در سایه‌ی قرآن و قوانین حیات‌بخش اسلام می‌باشد.

معظم له با اشاره به اینکه نیت پاک شهيدان هم برای اجرای احکام اسلام و دستورات شرع مقدس بود، افزودند: اگر نهادهای انقلابی ما ارزشمند هستند؛‌ به خاطر اجرای خوب قانون اسلام است و این بزرگترین افتخار یک نهاد است که مجری قانون اسلام و دستورات قرآن باشد.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی ادامه دادند:هر فرد و نهادی در این مملکت هرچه بیشتر به قوانین شرع مقدس احترام گذاشته و به آن اهمیت دهد و اجرای آن را برای خود اصل و هدف بداند و به آن افتخار نماید، پیش خداوند متعال و حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف مأجور و مقرّب است.

ایشان تصریح کردند: این جانب بسیار نگران شدم از اینکه بعضی حرفهایی زده می‌شود که فلان نهاد مثلاً نباید مجری قانون اسلام باشد. این حرف درست نیست و مسئولین ما باید مراقبت بیشتری نمایند که سخنانی زده نشود که باعث نگرانی مردم با ایمان شود.

معظم له در پایان ضمن قدردانی و تشکر از خدمات صادقانه‌ی حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید، برای موفقیت بیشتر عزیزانی که به خانواده‌ی شهدا و جانبازان سرافراز خدمت می‌کنند دعا کردند و گفتند که انشاء الله توجهات امام زمان علیه الصلاة‌ و السلام همیشه با شما باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha