پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
استادی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: مسئولان و کسانی که در رأس کار‌ها هستند با عملکرد صحیح و رفتار درست باید مردم را به انقلاب علاقمند کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» آیت الله رضا استادی روز دوشنبه در جمع مدیرکل، شورای معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اظهار داشت: شما خادمان به شهدا و ایثارگران نیز در نهادی هستید که کار و خدمت در آن بسیار حساس است، دقت و خلوص نیت در خدمت به این عزیزان هم برای خود خادمان و هم برای انقلاب آثار مثبتی در پی دارد.

وی ادامه داد: بنیاد شهید نهاد پاکی است و خدمت به این قشر که جان خویش را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی فدا کردند، خدمتی ارزشمند است که با اجر فراوان برای خادمان همراه است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: مسئولان و کسانی که در رأس کار‌ها هستند با عملکرد صحیح و رفتار درست باید مردم را به انقلاب علاقمند کنند، مردم از کسانی که در مسئولیت‌های حکومت اسلامی هستند توقع دارند، رفتار و عمل شایسته باعث علاقمندی مردم و دلگرمی آنان است.

وی اضافه کرد: امروز مردم و نسل‌های انقلاب رفتار دست اندرکاران را الگو می‌دانند، این رفتار اگر درست و بر اساس ارزش‌ها باشد، می‌تواند مردم را تحت تأثیر قرار دهد.

آیت الله استادی بیان داشت: هرکس باید مراقب اعمال خویش باشد و نقاط ضعف خود را بشناسد اگر خداوند بخواهد خیری نصیب کند انسان را به نقاط ضعفش واقف می‌سازد باید بعد از شناخت این ضعف‌ها در صدد حل آن برآمد، علاج رفع عیب تمرین است.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: خوش به حال کسی که عیب خودش او را از عیب جویی در خصوص دیگران دور می‌سازد. این پرهیز از دخالت در امور دیگران با امر به معروف و نهی از منکر و توجه مردم به عملکرد دولت و... متفاوت است.

وی اضافه کرد: در خدمت رسانی نباید خود را بزرگ ببینیم و دیگران را کوچک بشماریم؛ خداوند چهار چیز را در چهار چیز مخفی کرده است، یکی از آن‌ها اولیای خدا هستند که خدا دوستشان می‌دارد و در بین مردم هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha