جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سلیمانی - سیستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، از همدلی و اتحاد به عنوان سرمایه ملی یاد کرد و گفت: این سرمایه باید به هرقیمتی که شده حراست و حفظ گردد چرا که همین مهم، عامل موفقیت و پیشرفت کشور است.

آیت الله عباسعلی سلیمانی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهارداشت: نامگذاری سالها برای ما پیام دارد، که باید به آن توجه شده و به عنوان  یک سیاست در برنامه ها مدنظر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: وقتی مقام معظم رهبری  به عنوان سکاندار کشور که کلام معظم له برای همگان حجت است، مطلبی را بیان می کنند باید به آن توجه شده و در همه امور تحقق یابد.

وی از همدلی و اتحاد به عنوان سرمایه ملی یاد کرد و گفت: این سرمایه باید به هرقیمتی که شده حراست شده و حفظ گردد چرا که همین مهم عامل موفقیت و پیشرفت های کشور است.

امام جمعه زاهدان، اظهارداشت: باید دولت وملت هر دو پشتیبان هم باشند و با همدلی در مسیر توسعه کشور گام بردارند، مردم باید دولتمردان را حمایت کرده  و دولت هم با بجای اینکه حامی یک طیف و جریان خاص باشد، حامی عموم مردم باشد.

وی با بیان اینکه سیاسی بازی آفت است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال این پیام را به دولت دادند که از انتقادها  استقبال کرده و اینگونه نشود که به آنها اعتنا نکند؛ البته مردم هم باید حامی دولت و نظام باشند.

این استاد حوزه، یادآورشد: امروز همه ما باید بدانیم که در شرایط فعلی آنچه که دشمن را در نرسیدن به اهدافش یاری می کند، اتحاد و انسجام در داخل کشور است، لذا باید به این مهم توجه شده و به آن اهتمام گردد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha