جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 348724
۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
مقتدایی

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه های علمیه تلاش‌های صورت گرفته از سوی حوزه خواهران برای راه‌اندازی سامانه‌های مختلف را با ارزش و تبلیغ دین در فضای مجازی را دارای برکات فراوان خواند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت‌الله مرتضی مقتدایی در بازدید از مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران و رونمایی از پایگاه اسوه، از فضای مجازی به عنوان یک دنیای جدید یاد کرد.

وی افزود: خوشبختانه حوزه‌های علمیه خواهران به سبب تلاش تمام دست‌اندرکاران در فضای مجازی فعالیت‌های بسیار خوبی دارند.

نائب رئیس جامعه مدرسین  با اثر بخش خواندن فعالیت در فضای مجازی برای تبلیغ دین یادآور شد: مسلما این تشکیلاتی که در حوزه‌های علمیه خواهران ایجاد شده، اثرات بسیار مثبت و مفیدی دارد.

آیت‌الله مقتدایی همچنین تلاش‌های صورت گرفته در حوزه‌های علمیه خواهران برای راه‌اندازی سامانه‌های مختلف را با ارزش و تبلیغ دین در فضای مجازی را دارای برکات فراوان خواند و اظهار کرد: گاهی یک طلبه خواهر با بهره‌گیری از این امکانات می‌تواند به تبلیغ دین برای هزاران نفر بپردازد.

رئیس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران گفت: حوزه‌های علمیه خواهران در برخی زمینه‌ها افزون‌بر پیشتازی از حوزه‌های علمیه برادران، در سطح کشور نیز پیشتاز هستند.

وی افزود: طلاب خواهر در نقاط مختلف کشور به ویژه نقاط محروم با بهره‌گیری از سامانه‌های مختلف اطلاعاتی می‌توانند مبلغ دین در مدارس، مساجد و دیگر نقاط باشند.

آیت‌الله مقتدایی بیان کرد: در روایت نیز تأکید شده، اگر فردی یک نفر را هدایت کند، در اعمال خیر او شریک است.

رئیس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران خدمت در حوزه‌های علمیه خواهران را توفیق الهی دانست و گفت: تلاش برای تبلیغ دین، اسلام و معرفت افزایی از سوی افراد توفیق الهی و دارای آثار فراوانی برای مردم است.

آیت‌الله مقتدایی بهره‌گیری از امکانات مختلف برای تبلیغ دین را یک ضرورت عنوان کرد و یادآور شد: همیشه شرایط تبلیغ برای بانوان طلبه مهیا نیست، از این‌رو با تبلیغ در فضای مجازی که یکی از مهم‌ترین روش‌های تبلیغ دین در دنیای امروز است، می‌توانند بسیار مؤثر باشند.

وی همچنین بهره‌گیری از فضای مجازی برای تبلیغ دین را افتخاری برای حوزه‌های علمیه خواهران عنوان کرد.

رئیس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران در بخش دیگری از سخنان خود عملکرد مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران را مثبت ارزیابی و راه‌اندازی سامانه‌های مختلفی همانند کوثر نت، کوثر بلاگ و استفاده از فضای مجازی برای تبلیغ دین (منبر مجازی) را مورد تأیید قرار داد.

آیت‌الله مقتدایی ضمن تقدیر از فعالیت‌های مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران، از برنامه‌های انجام شده ابراز خرسندی کرد و یادآور شد: امیدواریم که کارهای صورت گرفته مورد عنایت امام زمان(عج) باشد و تمام افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، موفق باشند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha