سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 348886
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
عبدالفتاح نواب دبیر شورای عالی

حوزه/ مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه کشور گفت: امروز باید از فرصت های مناسب موجود در کشور برای رشد و گسترش حوزه ها استفاده نماییم.

با گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب، شامگاه دیروز در جمع روحانیون و طلاب مدرسه علمیه شهرستان صحنه اظهار داشت:  بعد از انقلاب اسلامی فرصت های استثنایی برای رشد و گسترش حوزه های علمیه فراهم شده است لذا باید این فرصت ها را مغتنم بشماریم و بهره کافی را از آنها ببریم .

وی گفت : امام خمینی(ره) بهترین الگو و اسوه برای طلاب و روحانیون است زیرا دارای عزم و اراده قوی بودند و علاوه بر علم کافی  دارای عمل نیز بود و با رهبری خود انقلاب را به پیروزی رساند و دنیار را به لرزه در آورد و در تمام دنیا نام او ماندگار است زیرا ایشان از تمامی فرصت ها استفاده نمودند و از آنچه داشتند برای خوسازی استفاده نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین نواب افزود : ما نباید فرصت های فردی را هم ازدست بدهیم، بلکه باید از آنها بهره کافی را برده ودر جهت خود سازی بکارببریم؛ زمان جوانی بهترین این فرصت هاست که به آسانی به هدر نرود زیرا خداوند به دنیا و آخرت توجه دارد و در طول زندگی با برنامه بوده و در پایان هر هفته عملکرد خویش را ارزیابی نماییم.

مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های کشور یادآورشد : امروز باید با برنامه ریزی های منظم، آینده فرزندانمان و این مملکت اسلامی را بسازیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha