جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید حسن ربانی

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: با توجه به هجوم همه جانبه تبلیغاتی دشمنان و با این امکاناتی که دارند توسعه فناوری ارتباطات و اطلاعات می‌تواند به خوبی پیام اسلام را به گوش همه مسلمانان جهان برساند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین ربانی عصر امروز در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که  در مرکز خدمات حوزه های علمیه برگزارشد، ضمن تبریک  اعیاد رجبیه اظهار کرد: امروز مسئولیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را به عهده شما گذاشته شده و تلاش شما می‌تواند پایه و اساس ارتباطات باشد و پیام جمهوری اسلامی را به خوبی به مردم و جهانیان منتقل کنید.

وی با بیان اینکه فرصت ارزشمندی است که به کمک شما و همکارانتان پایه‌ها و زیرساخت‌های اساسی این کار فراهم شود گفت: با توجه به هجوم همه جانبه تبلیغاتی دشمنان و با این امکاناتی که دارند توسعه فناوری ارتباطات و اطلاعات می‌تواند به خوبی پیام اسلام را به گوش همه مسلمانان جهان برساند.

رئیس مرکز خدمات تصریح کرد: مرکز خدمات نهادی است وابسته به نهاد رهبری که به روحانیون سراسر کشور و طلاب غیر ایرانی خدمات ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: به فضل خدا و با سیاست‌هایی که در مرکز خدمات است، بنا بر این است تا از فناوری‌های جدید استفاده شود و به لطف خدا قدم‌های خوبی هم برداشته شده و می‌توانیم بگوییم که در محور یک سازمان الکترونیک نسبتاً موفق بوده‌ایم.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی با بیان اینکه در عرصه فناوری ارتباطات نیاز داریم که همپا، همسو و متوازن عمل کنیم گفت: برخی دستگاه‌های دولتی مقداری از این جهت عقب هستند، بعضی‌ها از نظر فناوری و نرم افزاری قدم‌هایی را برداشته‌اند اما متأسفانه اینها به هم مرتبط نشده است.

وی ابراز داشت: ما انتظار داریم که این مشکل که می‌تواند یک خلأ در آرمان‌های دولت الکترونیک باشد، انشا الله برطرف شود.

رئیس مرکز خدمات ادامه داد: برخی از زیرساخت‌های فناوری مخصوصاً پهنای باند برای مرکز خدمات یک نیاز ضروری است مخصوصاً برای طلابی که در نقاط دور افتاده و محروم هستند.

وی گفت: باید برای مناطق محروم شرایطی فراهم شود تا طلاب در مدرسه خود با مرکز در ارتباط باشند و الحمدالله از طریق مرکز امکانات اولیه فراهم شده که البته این امکانات نیز باید تقویت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha