پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 349058
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
شهید مطهری

حوزه/ مراسم گرامی داشت یاد و خاطره استادشهید مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام معلم امروز برسر مزار این عالم مجاهد در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، این مراسم با حضورحجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، حجت الاسلام والمسلمین اعرافی رئیس جامعه المصطفی العالمیه، سردار مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه قم و حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب (ع) و جمعی از فرهنگیان و سپاهیان استان قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اعرافی در این مراسم  با تاکید بر اینکه در فتنه 88 دشمن در مقابل رأی ملت ایران ایستادگی کرد، گفت: 70 تا 80 درصد از دارایی‌های جهان در دست ملت های مسلمان و درکشورهای اسلامی قرار دارد، اما دشمن با اختلاف‌افکنی میان این جوامع مانع استفاده اسلام از این ظرفیت عظیم شده است.

امام جمعه قم در ادامه این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت نشر فرهنگ جهاد و شهادت در میان نسل جوان گفت: سپاه، بسیج و آموزش و پرورش وظیفه دارند تا گفتمان انقلاب اسلامی را به همه مردم مخصوصا نسل جوان منتقل کنند و آن  معارف والا را در جامعه نشر دهند.

حمیدرضا دژاکام، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیزدر این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت‌های فرهنگیان در جامعه اظهارداشت: فرهنگیان عزیز جهت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف حضور پرشوری دارند و هفته معلم فرصت و بهانه خوبی جهت تقدیر از زحمات این قشرزحمت کش است.

وی بیان کرد: استان قم در سال 92 رتبه یازدهم کنکور سراسری را به خود اختصاص داد که این رتبه د ر سال 93 به رتبه پنجم ارتقا پیدا کرد و ما تلاش می‌کنیم تا امسال نیز این رتبه را ارتقاء دهیم.

خاطرنشان می شود:در پایان این مراسم حاضران علاوه بر ادای احترام به مقام شهید مرتضی مطهری، مزار این استاد شهید را گلباران کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha