شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشر هاجر

حوزه/ مدیر اجرایی نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران از عرضه حدود 250 عنوان کتاب از سوی این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

احمد شایانفر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: از این تعداد کتاب، 58 عنوان چاپ اول و 190 عنوان نیز چاپ مجدد است.

وی افزود: همچنین 20 عنوان لوح نرم افزار آموزشی ،فرهنگی و مذهبی در موضوعات مختلف از جمله روش سخنرانی ، روش اردوداری ، تربیت مربی کودک و ... در غرفه نشر هاجر در نمایشگاه واقع در راهروی 12 غرفه شماره 11 سالن اصلی نمایشگاه (بخش ناشران عمومی ) عرضه خواهد شد.

مدیر اجرایی نشر هاجر بیان داشت: یکی دیگر از برنامه های ما در روز شنبه 19 اردیبهشت ماه، رونمایی از 22 عنوان کتاب برگزیده تالیفی طلاب خواهر سراسر کشور است که با حضور معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران و جمعی از مدیران حوزوی رونمایی خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به این که همچون سنوات قبل، برگزاری مسابقه کتابخوانی در داخل نمایشگاه از دیگر برنامه های ماست، افزود: ما هر ساله مسابقه کتاب و کتاب خوانی داریم با عنوان انسان برای زندگی بهتر که کتابی با همین عنوان است و این کتاب به همراه پرسش نامه سوالات به صورت رایگان در غرفه انتشارات توزیع می شود.

وی یادآور شد: علاقه مندانی که قادر به حضور در نمایشگاه نیستند نیز می توانند با مراجعه به سایت انتشارات، کتاب مربوطه و سوالات را دانلود کرده و به صورت پیامکی در مسابقه شرکت کنند که انشاالله همزمان با نیمه شعبان قرعه کشی انجام شده و هدایایی نفیسی به برندگان اهدا می شود.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha