جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شمس الدین جلیلیان

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسدارن امیرالمومنین (ع)استان ایلام با تاکید بر نقش طلاب در مقابله با تهاجم فرهنگی گفت: طلاب پیشتازان جنگ نرم هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام شمس الدین جلیلیان،  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسدارن  امیرالمومنین (ع)استان ایلام، در جلسه شورای بسیج طلاب و روحانیون استان طی سخنانی، ضمن تشکر از تعامل بسیار خوب بسیج و روحانیت، اظهارداشت: امروز جامعه ما نیازمند ترویج روحیه بسیجی خصوصاً در بین جوانان می باشد.

وی با اشاره به جایگاه بین المللی ایران در منطقه افزود: خوشبختانه در این عرصه هرروز شاهد تاثیرگذاری بیشتر ایران برمنطقه هستیم که همین امر باعث نگرانی سران ایادی استکبار شده و گاهی آنها از عصبانیت این امر واکنش‌های غلط و نادرستی را از خود نشان می‌دهد.

حجت الاسلام جلیلیان، گریزی هم به مسائل داخلی زد و گفت: در داخل کشور ما باید تمرکز بیشتری بر مسائل و تهاجم فرهنگی دشمن داشته باشیم که در این زمینه  وظیفه طلاب بسیار خطیر و سنگین‌تر از دیگر اقشار است.

وی با تاکید بر این که طلاب پیش قراولان جنگ نرم هستند، ادامه داد:  طلاب و روحانیون باید هرچه بیشتر در فضاهای دانشجویی و دانش آموزی حضور یافته و تمامی فاصله های ایجاد شده با جوانان را با محبت و مهربانی بیشتر جبران نمایند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسدارن  امیرالمومنین (ع)استان ایلام، تصریح کرد: البته در این زمینه  همکاری بسیج و روحانیت می‌تواند بسیار کارساز بوده و اثربخشی خوبی به همراه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha