جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بانوان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد، فن خطابه و قدرت تحلیل را از ویژگی های یک طلبه موفق برشمرد و گفت: تبلیغ چهره به چهره و امر به معروف و نهی از منکر با گفتار مهربانانه از وظایف اولیه حوزویان است.

 خانم فرزانه فتح اللهی در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که بانوان علاقمند به تحصیل در حوزه باید با شناخت و آگاهی کامل وارد مدارس علمیه شوند، گفت: طلبه ای که با شناخت وارد حوزه    می شود علاوه بر انجام  وظایف در زندگی، تلاش می کند تا وظیفه خطیر تحصیل و تبلیغ را نیز به نحو احسن انجام دهد.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد افزود: طلاب باید علاوه بر فرا گیری عمیق دروس حوزوی، فن خطابه و قدرت تحلیل خود را نیز برای موفقیت و اثرگذاری در عرصه تبلیغ بالا ببرند، چرا که تبلیغ دین و انتقال مفاهیم ناب اسلامی به جامعه خصوصا نسل جوان از مهمترین رسالت های طلاب است.

وی خاطر نشان کرد: طلاب باید بدانند که در دوران تحصیل و در عرصه تبلیغ مسئولیت سنگینی را بر عهده دارند و با تبیین مسائل دینی در جامعه می توانند از آسیب های اجتماعی نظیر بدحجابی و ... پیشگیری کنند.

فتح الهی، تبلیغ چهره به چهره در بین آشنایان و اقوام را از اولویت های تبلیغی طلاب برشمرد و تصریح کرد: طلاب با امر به معروف و نهی از منکر در بین اقوام می توانند حداقل به بخشی از مسئولیت خود عمل کنند.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد در پایان تاکید کرد: طلاب علاوه بر عمل به مسائل شرعی در تمام ابعاد زندگی خود، باید با گفتار مهربانانه و دلسوزانه امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهند و در همه حال الگویی موفق برای جامعه باشند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فتحی IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
    0 0
    سلام چطور میتونیم به این حوزه انتقال پیدا کنیم؟؟؟؟؟؟؟