جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/ آیت الله مدرسی توافق صورت گرفته میان قطر و فرانسه برای خرید 24 هواپیمای جنگی "رافال" را استمرار جنگ صلیبی غرب برای انداختن عرب ها به جان هم و کشتار آنها دانست. ایشان از نظام و ارتش قطر خواست لااقل از یکی از هواپیماهای رافال برای حمله به اسرائیل و دفاع از غزه استفاده کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله مدرسی در سخنان هفتگی خود در کربلا در حضور جمعی از زائران و اهالی کربلا از نیروهای امنیتی و بسیج مردمی خواست به پاکسازی شهرهای عراق از داعش ادامه دهند و بر ضرورت مسلح سازی نیروهای بسیج و امنیتی و فراهم نمودن تمام امکانات لازم برای آنها تاکید کرد.

ایشان به نیروهای بسیج مردمی توصیه کرد که شما باید به سلاح ایمان و عقیده راسخ مسلح باشید تا داعش را برای همیشه از بین ببرید.

آیت الله مدرسی در زمینه مسائل کشورهای عربی منطقه نیز توافق صورت گرفته میان قطر و فرانسه برای خرید 24 هواپیمای جنگی "رافال" را با هدف حمایت مستمر غرب از حمله صلیبی برای انداختن اعراب به جان هم و کشتار آنها دانست.

ایشان از نظام و ارتش قطر خواست لااقل از یکی از هواپیماهای رافال برای حمله به اسرائیل و دفاع از غزه استفاده کنند.

این عالم شیعی افزود: تجاوز عربستان به یمن در حالی است که جزائر متعددی از عربستان توسط اسرائیل اشغال شده و عربستان هیچ اقدامی برای آزادسازی این جزایر انجام نمی دهد، اما همچنان به کشتار و بمباران مسلمانان یمن پافشاری می کند.

ایشان در ادامه مخالفت شدید خود را با جنایت های نیروهای ائتلاف عربی به رهبری عربستان و قتل عام مردم یمن توسط آنها اعلام کرد و از جهان خواست اقدامی جدی برای توقف کشتار مردم یمن انجام دهند و در برابر این جنایت ها سکوت نکنند.

آیت الله مدرسی افزود: سکوت جهان غرب و اسلام در برابر جنایت های آل سعود به این خاطر است که آنها نگران منافع نفتی مشترک خود با کشورهای خلیج فارس هستند و گویی جهان وجدان انسانی خود را از دست داده و به نقطه ای رسیده که شایسته عذاب عمومی از جانب خداوند است.

ایشان افزود: رسانه های عربی مشغول دروغ پراکنی بیشرمانه در مورد یمن هستند و تلاش می کنند ملت ها را گمراه کنند و افکار عمومی را از این جنایت ها منحرف سازند و این رسانه های عربی هستند که به دروغ مشروعیت عبدربه منصور هادی را ترویج می کنند.

آیت الله مدرسی افزود: جهان از قرن 19 تا کنون ارزش های انسانی و حقیقت را فدای قدرت و امکانات ساخته و در این راه هیچ مانع دینی و اخلاقی بر سر راه خود ندیده است و برخی حاکمان منطقه نیز فریفته قدرت موقت و گذرا و امکانات و ثروت نفتی خود شده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha