شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 349476
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
طلاب

مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد گفت : هم اکنون قریب به 90 طلبه در مدرسه علمیه رضویه خرم آباد در پایه های 1 تا 4 به تحصیل علوم حوزوی مشغول اند.

حجت الاسلام محمد سوری، در گفتگو با خبرنگار«حوزه»در خرم آباد با اعلام این خبر گفت : مدرسه علمیه رضویه خرم اباد در سال 1390 با هدف تربیت مبلغان دینی توسط نماینده ولی فقیه در استان لرستان فعالیت خود را آغازکرد.

مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد با اشاره به برنامه های این مدرسه بیان داشت: در مدرسه علمیه رضویه خرم آباد چهارشنبه هر هفته کلاس درس اخلاق برگزار و طلاب با شور و شوق فراوان برای یادگیری در این کلاسها حضور می یابند.

حجت الاسلام سوری بیان داشت: تهذیب مقدمه تعلیم است و به منزله بالی برای پرواز هر طلبه محسوب می شود لذا اهمیت فراوان تهذیب و درس اخلاق بر کسی پوشیده نیست.

وی تصریح کرد :برای طلاب برنامه های اردویی تفریحی نیز برگزار می شود بطوری که در نوروز امسال 60 نفر از طلاب و خانواده هایشان برای زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد اظهارداشت: امسال بیش از 16 نفر از طلاب این مدرسه در دوره فن بیان و سخنرانی که در خرم آباد برگزار می شود شرکت می کنند.

حجت الاسلام سوری تصریح کرد : در مدرسه فعلی رضویه خرم آباد بیش از 2 هزار جلد کتاب در کتابخانه موجود است و طلاب می توانند برای پیشبرد امور تحصیلی ، پژوهشی و فرهنگی خود از این منابع بهره مند شوند.

وی در خصوص اینکه طلاب این مدرسه بزودی تحصیل خود را در ساختمان آموزشی تازه تاسیس آغاز می کنند، خاطر نشان کرد: ساخت مدرسه علمیه رضویه خرم آباد با مساحت 10 هزار متر مربع در 5 طبقه رو به اتمام است و با انتقال طلاب به این ساختمان مشکلات کمبود مکان مرتفع می شود .

مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد در پایان یادآور شد : ساختمان جدید مدرسه علمیه رضویه خرم آباد ظرف یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha