سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله ممدوحی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه خداوند برای زندگی انسان هدف قرار داده، خاطرنشان کرد: به همین علت است که مرگ برای انسان های وارسته بزرگترین عید می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از  روابط عمومی سپاه استان قم، آیت الله حسن ممدوحی صبح امروز در مجمع فرماندهان و مسئولین سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) که در سالن جلسات شهید اخلاقی  سپاه برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: باید خداوند را شکرگزار باشیم که چنین رهبری برای ما قرار داده است .

وی با بیان اینکه از هر جمله رهبری می توان یک کتاب نوشت، ابراز کرد: رهبران دنیا هر کدام مردم را به طرق مختلف به موضوعات مختلف دعوت می کنند و رهبر ما، مردم را به فضای نامحدود معنویت دعوت می کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: خدا انسان را نوعی برتری داد و حیات داد که شأن آن بیشتر از این است که فقط به دنیا بیاید، بیهوده زندگی کرده و بی هدف بمیرد.

وی با اشاره به اینکه خداوند برای زندگی انسان هدف قرار داده، خاطرنشان کرد: به همین علت است که مرگ برای انسان های وارسته بزرگترین عید می‌باشد.

آیت‌الله ممدوحی با بیان اینکه انسان هرچه در این دنیا برای اطاعت الهی تلاش کند، به لقاء الهی بهتر می رسد، بیان نمود: انسان هر لحظه ای که در این دنیا غفلت کند یک درجه عظیم را از دست داده است .

وی تاکید کرد: لحظه به لحظه باید پس انداز کنیم، و فرصت ها را نباید از دست دهیم که چون ابری می گذرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هرکس در هر مقام و جایگاهی باشد باید از شر شیطان به خدا پناه ببرد، چرا که شیطان تا آخرین لحظه دست از سر هیچ انسانی بر نمی دارد.

وی با بیان اینکه مراتب امتحان برای افراد فرق می کند، ابراز کرد: برای انسان های بزرگ امتحان های بزرگ در نظر گرفته می شود .

آیت الله ممدوحی افزود: مقام، خطرناک بوده، کار راحتی نیست و مانند یک جاده لغزنده است که امتحان های عجیب و سختی در این مسیر قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه خدا را شکر کنید که سپاه ارگانی ساده نیست، گفت: از سپاه شمیم اهل بیت علیهم السلام به مشام می رسد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اعلام اینکه بنده شخصا خود را جزء خدمت گزاران کوچک سپاه می دانم، تصریح کرد: انقلاب و کشور به برکت این سربازان حضرت ولیعصر(عج) پا برجا مانده، پس خودتان را محکم نگه دارید.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha