پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید حسن ربانی

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با بیان این که حوزویان باید جهانی بیاندیشند، ابراز داشت: انقلاب اسلامی یک رسالت جهانی دارد که اجرای آن بر عهده طلاب و روحانیون است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین ربانی، در بازدید از مدرسه علمیه خواهران عصمتیه سمنان با بیان اینکه بسیار مهم است که بدانیم نقش ما در جهان چیست، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، ما در حال جنگ فرهنگی هستیم و طلاب سربازان و افسران این جنگ هستید.

وی بیان کرد: اگر ما امروز در این جنگ موفق شویم، راه حضرت زهرا(س) بالنده‌تر می‌شود و اگر کوتاهی کنیم تا صد سال دیگر نمی‌توانیم به پا خیزیم.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با بیان این که طلاب باید جهانی بیاندیشند، ابراز داشت: این انقلاب یک رسالت جهانی دارد که اجرای آن بر عهده طلاب و روحانیون است.

وی با اشاره به جنایات وهابیت و آل سعود، ادامه داد: استکبار نیز بسیج شده که بر روی نسل جوان تأثیر بگذارد، حوزه‌های علمیه باید در مقابل هجمه ها بایستد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی ادامه داد: خواهران طلبه باید نقش خود را در جنگ فرهنگی بیابند و از نظر علمی و ایمانی رشد کنند و سپس به رسالت دینی و فرهنگی خود عمل کنند.

وی با بیان این که امروز آشنایی با رسانه بسیار مهم است، گفت: طلابی که در سطح بالاتری قرار دارند، می‌توانند از طریق رسانه با دیگران ارتباط برقرار کرده و بر آنها تأثیر بگذارند.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با اشاره به ضرورت توجه به مسئله اخلاق و معنویت، تصریح کرد: ترک گناه و رحرکت به سمت خدا جوهره طلبگی است.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی در پایان گفت: یکی از دلایل رسیدن به درجه بالای معنویت، داشتن تقوا است که اگر ضعیف باشد نمی‌توانیم به رسالت اصلی خود عمل کنیم.

انتهای پیام/313/30

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha