شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مرکز خدمات حوزه

حوزه / رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان از برگزاري بیست و هفتمین همایش مدیران مراکز خدمات حوزه‌های علمیه سراسر کشور با موضوع «شاخص‌های تخصیص بودجه به مراکز استانی» از 24 تا 26 اردیبهشت ماه در این استان خبرداد.

حجت الاسلام حسن پاک نژاد، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به برگزاری گردهمایی مراکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور، اظهار داشت: این مراسم در مدرسه امام صادق(ع) چهارباغ با حضور تمام مسئولان مراکز خدمات حوزه علمیه سراسر کشور و معاونان و مدیران ستاد مرکز خدمات حوزه علمیه برگزار می شود.

وی ادامه داد: این همایش با حضور 120 نفر از مسئولان مراكز خدماتي حوزه‌هاي علميه سراسر كشور به مدت 3 روز برگزار خواهدشد.

رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان، افزود: مدیران مراکز خدمات در این برنامه «شاخص‌های تخصیص بودجه به مراکز استانی» را  بررس خواهند کرد.

وی به حضور احتمالی استاندار اصفهان در این برنامه اشاره کرد و گفت: ديدار 100 نفر از مسئولان مراكز خدماتي حوزه علميه اصفهان با آیت الله العظمي مظاهری و امام جمعه اصفهان از جمله برنامه های جانبی این همایش است.

حجت الاسلام پاک نژاد، با اشاره به برگزاری کارگروه های مختلف در این همایش، تاکید کرد: برگزاری این نوع گردهمایی در استان‌ها سبب آشنایی بیشتر مسئولان با امتیازات مراکز و حوزه علمیه آن استان می شود.

وی در ادامه از وضعیت مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان سخن گفت و تصریح کرد: تمام خدماتی که در مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان وجود دارد در سراسر کشور یکسان است، یعنی هیچ امتیاز خاصی میان طلاب استان اصفهان وجود ندارد.

رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان با اشاره به اينكه  مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان تحت نظارت حوزه علمیه قم فعالیت می کند، افزود: بیست و هفتمین همایش مدیران مراکز خدمات سرتاسر کشور در روزهای  24 تا 26 اردیبهشت ماه در شهر اصفهان و در مدرسه علمیه امام صادق(علیه‌السلام) برگزار خواهد شد،

به گفته وی: مراسم افتتاحیه این همایش روز چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه با حضور  آیت‌الله طباطبایی نژاد نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان و برخی از مسئولین استانی برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha