پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
15

حوزه/ نخستین نشست هم اندیشی استعدادهای برتر و ممتازین حوزه های علمیه کشور، پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله العظمی سبحانی در مدرسه عالی دارالشفا قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین نوذری، مدیرکل برنامه ریزی معاونت آموزش حوزه های علمیه به ارایه آمار کارگروه های تحصصی استعدادهای برتر حوزه پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام والمسملین عماد، مدیر مرکز استعدادهای حوزه علمیه به تشریح برگزاری این نشست و هم چنین ظرفیت های حوزه برای حمایت از استعدادهای جوان این مرکز بزرگ علمی جهان اسلام پرداخت.

در ادامه سورنا ستاری، معاون رئیس جمهور در سخنانی به ذکر اهمیت توجه به استعدادها و نخبگان حوزه در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی در حوزه های مختلف پرداخت.

سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه بخش دیگر این مراسم بود که در سخنانی به ذکر بایسته های تحصیل در حوزه ها و همچنین رموز موفقیت در دروس، تهذیب و اخلاق و تبلیغ پرداخت.

در پایان این مراسم نیز آیت الله الظعمی سبحانی نیز در سخنانی به ذکر ویژگی های طلاب برتر از حیث علمی و آموزشی و تهذیبی پرداختند.

گفتنی است در این مراسم، 250نفر از نخبگان و طلاب برجسته کشور در زمینه آموزشی حضور داشتند که از برترین های این حوزه تجلیل شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha