شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 349907
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
اجلاس اساتید

حوزه/ نشست هم انديشي اساتيد و پژوهشگران حوزه علميه خراسان در راستای آشنايي آنان با صندوق حمايت از پژوهشگران و فناوارن، در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از مشهد، در اين نشست كه به منظور آشنايي پژوهشگران با صندوق حمايت از پژوهشگران و فناوارن، امروز در تالار همايش هاي بنياد پژوهش هاي اسلامي آستان قدس رضوي برگزار گرديد، بيش از 100 نفر از محققان حوزه علميه خراسان  حضور داشتند.

حجت الاسلام دعاگو، كارشناس كارگروه معارف اسلامي صندوق حمايت از پژوهشگران و فناوارن كشور در اين نشست با اشاره به اينكه اين صندوق 13 كارگروه دارد، گفت: كارگروه معارف با فعاليت هاي محققان حوزوي مرتبط است.

وي در خصوص نحوه ثبت نام و فعاليت هاي حمايتي اين صندوق ، ابراز داشت: پژوهشگران طرح خود را در سايت اين صندوق به نشاني  http://insf.gov.ir  وارد كرده و ارزيابان پس از داوري در كارگروه معارف اسلامي بررسي و بر اساس اولويت، هزينه اي جهت حمايت از آن طرح اختصاص داده مي شود.

كارشناس كارگروه معارف اسلامي صندوق حمايت از پژوهشگران و فناوارن كشور افزود: اين هزينه در سه مرحله و در جريان پيشرفت كار به محقق پرداخت مي گردد.

گفتني است، مديريت پژوهش حوزه علميه خراسان آماده است در راستاي كمك به پروژه هاي تحقيقاتي به لحاظ ارزيابي و مشاوره با اين صندوق همكاري كند تا روند كار در جهت به ثمر رساندن طرح ها و پروژه هاي پژوهشگران اين حوزه تسهيل شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha